Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012
Δημόσια έργα:πότε μπορεί να γίνει απευθείας ανάθεση ή διαγωνισμός
Τροπολογία, στο νομοσχέδιο για τη ρύθμιση της λειτουργίας της ταχυδρομικής αγοράς, καθορίζει τις προυποθέσεις εφαρμογής της απ'ευθείας ανάθεσης ή διαγωνισμού μεταξύ περιορισμένου αριθμού προσκαλούμενων επιχειρήσεων.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται και στην αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου: "αντικαθίσταται το άρθρο 28 του Ν. 3669/2008, που ρυθμίζει την διαδικασία απευθείας ανάθεσης ή ανάθεσης με διαπραγμάτευση. Ετσι ορίζεται ότι η απευθείας ανάθεση ή ο διαγωνισμός μεταξύ περιορισμένου αριθμού προσκαλουμένων εργοληπτικών επειχειρήσεων γίνεται μόνο στις περιπτώσεις που η σύμβαση είναι απόρρητη, δηλαδή συντρέχουν οι εξαιρετικές προυποθέσεις του άρθρου 118 ("Απόρρητες συμβάσεις ή συμβάσεις που απαιτούν ιδιαίτερα μέτρα ασφαλείας (άρθρο 14 της οδηγίας 2004/18/ΕΚ") ή όταν συντρέχουν οι προυποθέσεις των άρθρων 57 ("Αυξομειώσεις εργασιών-Νέες εργασίες) παρ. 1, που αφορούν στη σύναψη συμβάσεων συμπληρωματικών εργασιών και 124 (Διαδικασία με διαπραγμάτευση, χωρίς δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού (άρθρο 31 οδηγίας 2004/18/ΕΚ") του Ν. 3669/2008, που αφορούν στη δυνατότητα σύναψης συμβάσεων κατόπιν διαπραγμάτευσης, με ή χωρίς δημοσίευση προκήρυξης και που εισάγουν στο εθνικό δίκαιο τις ρυθμίσεις των άρθρων 30 ("Περιπτώσεις στις οποίες δικαιολογείται η προσφυγή στη διαδικασία με διαπραγμάτευση με δημοσίευση προκήρυξης") και 31 ("Περιπτώσεις στις οποίες διακιολογείται η προσφυγή στη διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού") της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ.
Ετσι ουσιαστικά θα είναι δυνατή η απευθείας ανάθεση ενός έργου ή ο διαγωνισμός μεταξύ περιορισμένου αριθμού προσκαλουμένων εργοληπτικών επιχειρήσεων για την ανάληψή του και ανεξαρτήτως του προυπολογισμού του, μόνο στις περιπτώσεις εκείνεις που προβλέπει κατά τρόπο περιοριστικό το κοινοτικό δίκαιο".
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου