Το οδικό έργο Καρτέρι-Πάργα αποτελεί μέρος της Εθνικής Οδού Ηγουμενίτσα-Πρέβεζα. Με την ολοκλήρωση του θα γίνει ένας ασφαλής δρόμος που θα συνδέει τα παράλια της Ηπείρου μέσω της Εγνατίας Οδού.
Τα έργο του οδικού άξονα «Καρτέρι – Πάργα», δημοπρατήθηκε στις 27.7.2010 και η σύμβαση του έργου υπεγράφη στις 2.11.2010 με προθεσμία ολοκλήρωσης 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Η ΤΕΡΝΑ, με έκπτωση 41%, αναδείχθηκε ανάδοχος του έργου που είχε αρχικό προϋπολογισμό 48,8 εκατομμύρια ευρώ. Το έργο είναι ενταγμένο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας - Ηπείρου 2007-2013.
Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου παρουσιάζει προβλήματα καθώς από τον Νοέμβριο του 2012 μετά από αίτημα της αναδόχου εταιρείας ΤΕΡΝΑ ο χρόνος ολοκλήρωσης πήγε για τον Μάιο του 2014 χωρίς όμως να αποκλείεται περαιτέρω παράταση λόγω προβλημάτων των απαλλοτριώσεων.
Αυτή την εποχή το έργο προχωρά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα αλλά ήδη έχει παρατηρηθεί καθυστερημένη πρόοδος για το έργο. Μία από τις σοβαρές αιτίες είναι ένας νερόμυλος και άλλες απαλλοτριώσεις που επιβαρύνουν το έργο με περίπου 25εκ.ευρώ.
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το έργο Καρτέρι – Πάργα έχει μήκος 15 χιλιομέτρων με πλάτος 13,5 μέτρων. Περιλαμβάνει 6 ισόπεδες διαβάσεις, 6 μεγάλα τεχνικά και 70 μικρά. Η πρώτη δημοπράτησή του είχε ακυρωθεί για να ακολουθήσει συμπλήρωση της μελέτης, ώστε να συμπεριληφθεί στο έργο και η «γέφυρα της Δέσπως», η οποία έχει μετατραπεί για την Ήπειρο σε σύγχρονο γεφύρι της Άρτας.
Τα έργο του οδικού άξονα «Καρτέρι – Πάργα», δημοπρατήθηκε στις 27.7.2010 και η σύμβαση του έργου υπεγράφη στις 2.11.2010 με προθεσμία ολοκλήρωσης 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Η ΤΕΡΝΑ, με έκπτωση 41%, αναδείχθηκε ανάδοχος του έργου που είχε αρχικό προϋπολογισμό 48,8 εκατομμύρια ευρώ. Το έργο είναι ενταγμένο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας - Ηπείρου 2007-2013.
Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου παρουσιάζει προβλήματα καθώς από τον Νοέμβριο του 2012 μετά από αίτημα της αναδόχου εταιρείας ΤΕΡΝΑ ο χρόνος ολοκλήρωσης πήγε για τον Μάιο του 2014 χωρίς όμως να αποκλείεται περαιτέρω παράταση λόγω προβλημάτων των απαλλοτριώσεων.
Αυτή την εποχή το έργο προχωρά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα αλλά ήδη έχει παρατηρηθεί καθυστερημένη πρόοδος για το έργο. Μία από τις σοβαρές αιτίες είναι ένας νερόμυλος και άλλες απαλλοτριώσεις που επιβαρύνουν το έργο με περίπου 25εκ.ευρώ.
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το έργο Καρτέρι – Πάργα έχει μήκος 15 χιλιομέτρων με πλάτος 13,5 μέτρων. Περιλαμβάνει 6 ισόπεδες διαβάσεις, 6 μεγάλα τεχνικά και 70 μικρά. Η πρώτη δημοπράτησή του είχε ακυρωθεί για να ακολουθήσει συμπλήρωση της μελέτης, ώστε να συμπεριληφθεί στο έργο και η «γέφυρα της Δέσπως», η οποία έχει μετατραπεί για την Ήπειρο σε σύγχρονο γεφύρι της Άρτας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου