Σχετικά με τις δηλώσεις του Προέδρου της «Εγνατία Οδός ΑΕ» κ. Μουρατίδη στα Ιωάννινα, ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ιωαννίνων Σταύρος Καλογιάννης δήλωσε:«Πέρασαν σχεδόν δύο χρόνια διακυβέρνησης της χώρας από το ΠΑΣΟΚ και, στον τομέα των δημοσίων έργων, το μόνο που κατάφερε η σημερινή Κυβέρνηση είναι η πλήρης διάλυση του κλάδου των δημοσίων έργων, όπως επιβεβαιώνεται καθημερινά, καθώς υπάρχουν τεράστιες οφειλές του Δημοσίου προς τους εργολήπτες, νέα έργα δεν δημοπρατούνται, οι Τράπεζες «στραγγαλίζουν» τις τεχνικές επιχειρήσεις.Με χθεσινές δηλώσεις του στα Ιωάννινα, ο Πρόεδρος της Εγνατία Οδός ΑΕ ανακοίνωσε την πρόθεση να «υπογράψει προγραμματική σύμβαση με το Δήμο Ιωαννιτών προκειμένου να διερευνηθούν οι δυνατότητες χρηματοδότησης κόμβων της Εγνατίας στο λεκανοπέδιο Ιωαννίνων»!Υπενθυμίζω ότι προεκλογικά το ΠΑΣΟΚ «μοίραζε» αφειδώς κόμβους, με απίστευτη ευκολία, κατά μήκος της Εγνατίας. Μετά τις εκλογές δεν προχώρησε το παραμικρό και σήμερα ακούμε για μελλοντικές προγραμματικές συμβάσεις.Δυστυχώς για τον τόπο, η απραξία του Υπουργείου Υποδομών δεν αποκρύπτεται.Υπενθυμίζω ότι το Ρυθμιστικό Σχέδιο Ιωαννίνων, το οποίο έχει παραπεμφθεί στις καλένδες από την «πράσινη» Κυβέρνηση, προέβλεπε την κατασκευή κλειστής παράκαμψης από το κόμβο του Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων -στην σημερινή παρακαμπήρια αρτηρία- έως το προτεινόμενο γήπεδο ποδοσφαίρου, με στόχο τη χρήση του ημικόμβου Κουτσελιού της Εγνατίας για την μείωση των κυκλοφοριακών πιέσεων στον υφιστάμενο κόμβο της Εγνατίας με την Εθνική οδό Ιωαννίνων - Αθήνας.Επίσης, ως ΥΠΕΧΩΔΕ και σε συνεργασία με τις τότε δημοτικές Αρχές, είχαμε παραδώσει φάκελο προμελέτης για δημιουργία εξόδου προς το Πέραμα, στο τμήμα Μέτσοβο – Ιωάννινα ή στην Μπαλντούμα.Συνεπώς όχι μόνο δεν χρειάζεται καμία νέα προγραμματική σύμβαση, δηλαδή παραπομπή και αυτού του θέματος στις καλένδες, αλλά αναρωτιόμαστε τι ακριβώς «μελετούσε», για τα θέματα των κόμβων, η Εγνατία Οδός ΑΕ επί δύο χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου